Svačina

glass-617387_640

 

Svačina dopoledne i odpoledne je také velmi důležitou součástí dne. Jelikož nám pomáhá udržovat stabilní hladinu glukózy v krvi. Snižuje chutě na sladké. Udržuje energii a předchází únavám.

Každá svačina by měla pokrýt cca 10 % celkového denního příjmu s tím že dopolední může obsahovat více sacharidů a odpolední naopak zase více bílkovin.

Měla by obsahovat:

  • komplexní sacharidy

Např. pečivo, kaši, vločky.

  • bílkovinu + ovoce (spíše dopoledne) či zeleninu (libovolně)

Např. jogurtové nápoje (ochucené či lépe doplněné ovocem), kefíry, acidofilní mléka, tvarohy (doplněné zeleninou či bylinkami).

Je možno také zvolit variantu pečivo a např. čerstvý sýr se zeleninou apod.

Pavel Václavík
Trenér, výživový poradce a masér. Autor ebooku Základní principy (nejen) tělesné proměny. Je průvodcem ke změně životního stylu. Jeho cílem je, aby lidé přebudovali své myšlení, své tělo a tím i svůj život.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Odběr newsletteru

    Registrujte se a získejte online kurz změny životního stylu ZDARMA.

  • Kategorie