Snídaně

bread-21444_640

 

Snídaně bývá často kamenem úrazu. Možná také nemáte chuť na jídlo po ránu. Přesto je opravdu NUTNÉ SNÍDAT. Snídaně je základ dne a nastartuje lidský organismus, dodá energii pro fungování mozku i těla. Organismus získá potřebné živiny po nočním půstu a ty vám pomohou předcházet pozdějším chutím na sladké. Snídat byste měli do 30 minut po probuzení.

Snídaně by měla pokrýt cca 20 % celkového denního příjmu.

Měla by obsahovat:

  • bílkoviny (ty mají schopnost zasytit)

Např. mléčné výrobky = sýr, tvaroh, lučinu, cottage, mléko, jogurt; občas také vejce, kvalitní šunku, příp. tofu.

  • komplexní sacharidy (zasytí tělo na delší čas, obsahuje vlákninu)

Např. celozrnné pečivo, celozrnné cereálie; občas také možno křehké plátky či knäckebroty, jáhlovou či pohankovou kaši.

  • jednoduché sacharidy = ovoce.

Pavel Václavík
Trenér, výživový poradce a masér. Autor ebooku Základní principy (nejen) tělesné proměny. Je průvodcem ke změně životního stylu. Jeho cílem je, aby lidé přebudovali své myšlení, své tělo a tím i svůj život.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Odběr newsletteru

    Registrujte se a získejte online kurz změny životního stylu ZDARMA.

  • Kategorie